مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:152023-10-29اقتصادي

منصوری: 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال و معیشت مردم پرداخت می شود


امسال برای پرداخت 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات برنامه ریزی شده که این در اشتغال و معیشت مردم اثر قابل توجهی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، با بیان اینکه اشتغالزایی از اهداف اصلی دولت است و تمرکز ویژه ای بر ابعاد مختلف آن دارد، گفت: در حوزه اشتغال اعلام کردیم که یک میلیون شغل ایجاد می کنیم و امروز از این عدد عبور کرده ایم.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید امروز یک نهاد فعال و توانمند در حوزه اشتغالزایی است که ضمن ایفای مأموریت های تسهیلاتی و پولی، ابزار و بازوی حاکمیت برای تحقق کارآفرینی اجتماعی نیز هست.

وی افزود: صندوق به نسبت سهم و گردش مالی و اقتصادی که در مجموعه اقتصاد کشور دارد نقش فراتر و موثرتری در تحقق اهداف دولت در حوزه اشتغال زایی ایفا کرده است.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: بررسی مدل های مختلف جهانی نشان می دهد که برای اشتغال زایی باید در حوزه های مربوط به اشتغال های خرد، اشتغال های خانگی، کارآفرینی اجتماعی، کارآفرینی مردم پایه و بنگاه های کوچک متمرکز شویم.

وی به عملکرد صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و گفت: امسال برنامه پرداخت 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که  در اشتغال و معیشت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوری: 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال و معیشت مردم پرداخت می شود

منصوری: 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال و معیشت مردم پرداخت می شود