مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-27بين الملل

نظرسنجی «معاریو»؛ صهیونیست ها، موافق حمله زمینی به غزه


نتایج نظرسنجی روزنامه عبری «معاریو» نشان داد که 65 درصد شهرک نشینان اسراییلی از حمله زمینی در مقیاس بزرگ به نوار غزه حمایت کرده و «بنی گانتز» را برای نخست وزیری کابینه تل آویو مناسب تر می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری معاریو امروز، جمعه 27 اکتبر نتایج آخرین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی، درباره حمایت شهرک نشینان از عملیات زمینی در غزه و وضعیت سیاسی تل آویو را منتشر کرد.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره ، معاریو گزارش داد: 65 درصد اسراییلی ها از حمله زمینی در مقیاس بزرگ به نوار غزه حمایت می کنند؛ 49 درصد از آن ها معتقدند قبل از شروع عملیات زمینی باید کمی احتیاط کرد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که 49 درصد اسراییلی ها می گویند بنی گانتز ، یکی از رهبران ائتلاف مخالفان، برای نخست وزیری کابینه تل آویو مناسب تر است؛ در حالی که 28 درصد معتقدند بنیامین نتانیاهو همچنان برای این جایگاه مناسب است.

امروز، منابع خبری در فلسطین از تحرکات زمینی محدود ارتش رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر دادند؛ نظامیان اشغالگر هم مدعی هدف قراردادن مواضع جنبش حماس در این عملیات شده اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (پنجشنبه، 26 اکتبر) هم مدعی انجام حمله زمینی نظامیان اسراییلی به نوار غزه در شب گذشته اش شده بود و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی «معاریو»؛ صهیونیست ها، موافق حمله زمینی به غزه

نظرسنجی «معاریو»؛ صهیونیست ها، موافق حمله زمینی به غزه