مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-06سياسي

برگزاری چهل و سومین نشست «آیین آواز»


چهل و سومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان «آیین آواز» با رویکرد اجرای «ساز و آواز و تصنیف» در چند بخش مختلف، سه شنبه 16 آبان ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

- چهل و سومین نشست تخصصی آواز در موسیقی دستگاهی ایران با عنوان آیین آواز با رویکرد اجرای ساز و آواز و تصنیف در چند بخش مختلف، سه شنبه 16 آبان ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مبحث فنی این نشست که اجرای آن را حمید سهرابی بر عهده دارد، شناخت وسعت و محدوده صدا در آواز ایرانی است که با حضور جاوید عباسی فلاح و علی شیرازی به عنوان سخنران، اجرا خواهد شد.

اجراهای این نشست نیز شامل ساز و آواز جاوید عباسی فلاح (آواز) و داوود غفاری زاده (نی)، ساز و آواز محمد باقری درگاه (آواز و سه تار)، گروه معروفی متشکل از علی امیرقاسمی (آواز)، شهرزاد نوابی (پیانو)، راژان بیات (فلوت)، ستایش علی خمسه (تار)، غزاله تفرشی (کمانچه) و شقایق محمدی (تنبک) در آواز بیات اصفهان، ساز و آواز حامد شکرالهی (آواز)، داریوش قانع (نی) و علی شکاری (دف) در دستگاه شور و آوازخوانی رادفر ریاحی به همراه تار پوریا خاکپور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل و سومین نشست «آیین آواز»

برگزاری چهل و سومین نشست «آیین آواز»