مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-01اقتصادي

پیگیری مطالبات 700 واحد تولیدی در دستورکار خانه صمت البرز قرار گرفت


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از پیگیری مطالبات 700 واحد صنعتی در چارچوب احیای انجمن های تخصصی استان خبر داد و اعلام کرد: برای تحقق این مهم مقدمات کار فراهم شده است.

- ایسنا/البرز رییس خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از پیگیری مطالبات 700 واحد صنعتی در چارچوب احیای انجمن های تخصصی استان خبر داد و اعلام کرد: برای تحقق این مهم مقدمات کار فراهم شده است.

رضا رضایی روز چهارشنبه 10 آبان در اولین نشست هم اندیشی روسای انجمن های تخصصی صنایع همگن البرز با حضور معاون اقتصادی استانداری و جمعی روسای شهرک های صنعتی ، انجمن ها و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای اهداف خانه صمت استان طی سال جاری پنج انجمن تخصصی صنایع همگن در حوزه های تجهیزات پزشکی، دارویی، شیمیایی، آشامیدنی و مواد غذایی استان احیا شده است.

وی تلاش بی وقفه در توسعه و تقویت صنایع و معادن در افزایش تولید و اشتغال را از اهداف خانه صمت البرز عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضایی توسعه و تقویت انجمن ها و بررسی های تخصصی صنایع تحت نظارت این انجمن ها با نگاه کارشناسی را اقدامی کارآمد برای رفع موانع کسب و کار ذکر کرد.

وی با اشاره به مشکلات کنونی ناشی از کمبود نقدینگی واحد های صنعتی استان که اکنون تشدید شده است، گفت: در صورت امکان پیشنهاد می شود درخصوص بیمه تامین اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مطالبات 700 واحد تولیدی در دستورکار خانه صمت البرز قرار گرفت

پیگیری مطالبات 700 واحد تولیدی در دستورکار خانه صمت البرز قرار گرفت