مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14فرهنگي

اجرای 30 برنامه و بیش از 750 فعالیت در هفته کتاب در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام برگزاری 30 برنامه در هفته کتاب، گفت: این برنامه ها با مشارکت دیگر دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد، - ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام برگزاری 30 برنامه در هفته کتاب، گفت: این برنامه ها با مشارکت دیگر دستگاه های فرهنگی برگزار خواهد شد، هم چنین بیش از 750 فعالیت را برای اجرا در این هفته پیش بینی می کنیم.

احسان آهنگر امروز 23 آبان ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته کتاب برگزار شد، اظهار کرد: هفته کتاب فرصتی مغتنم برای جلب توجه عموم به کتاب و کتابخوانی است.

این مسئول هفته کتاب را فرصتی طلایی چاره اندیشی درباره این حوزه و آموزش انس با کتاب دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی های دقیق شاهد توسعه و ترویج افزایش سرانه مطالعه در کشور و استان خواهیم بود.

آهنگر با تاکید بر اشاعه فرهنگ کتابخوانی در مازندران، تصریح کرد: باید تلاش کنیم همه آحاد مردم در این مسیر همراه شوند، در جامعه اسلامی نیز تاکید بسیاری بر کتاب به عنوان امر اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اهداف برگزاری هفته کتاب، گفت: توسعه فرهنگ مکتوب از تولید تا توزیع، توجه به کیفیت آثار و فروش آن، توسعه کتابخوانی به ویژه در نسل جوان و نوجوان، ایجاد شور و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 برنامه و بیش از 750 فعالیت در هفته کتاب در مازندران

اجرای 30 برنامه و بیش از 750 فعالیت در هفته کتاب در مازندران