مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-04بين الملل

وضعیت غزه محور گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای برزیلی


وزیر امور خارجه برزیل در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان ضمن رایزنی درباره اوضاع غزه، به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره و از تلاش های سازنده ایران در کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه و جهان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها با برخی همتایان درباره اوضاع غزه امروز (شنبه) 13 آبان ماه با مائورو وییرا وزیر امور خارجه برزیل تلفنی گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (جمعه) 12 آبان ماه نیز با وزرای خارجه سوریه، قطر، روسیه و انگلیس تلفنی درباره وضعیت غزه گفت وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در غزه و در راستای توقف این جنایات و تسریع در ارسال کمک های انساندوستانه به مردم فلسطین با تعدادی از همتایان خود تلفنی گفت وگو کرد.

او همچنین سفرهایی هم به منطقه داشت و ضمن شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده به نیویورک هم  رفت و در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با همتای برزیلی با اشاره به تلاش بین المللی دولت برزیل و ارائه پیش نویس قطعنامه توسط این کشور به شورای امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت غزه محور گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای برزیلی

وضعیت غزه محور گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای برزیلی