مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-19اقتصادي

احتمال ابطال رای جریمه 26 هزار میلیارد تومانی بانک ها در دیوان عدالت اداری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو مجتبی امینی، در خصوص جریمه بانک ها بابت عدم پرداخت تسهیلات مسکن گفت: در این خصوص باید چند نکته را یادآور شد، - یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به این که جریمه بابت تسهیلات مسکن با شکایت بانک ها در دیوان عدالت اداری ابطال می شود و بانک ها هم پیگیر این موضوع خواهند شد، گفت: آثار این تصمیم را نباید به کلیت بورس و صنایع دیگر تعمیم داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو مجتبی امینی، در خصوص جریمه بانک ها بابت عدم پرداخت تسهیلات مسکن گفت: در این خصوص باید چند نکته را یادآور شد، نخست این که اگر اهمالی در این زمینه صورت گرفته از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ها بوده است، و بنابراین نباید منابع بانکی بابت اهمال این اشخاص از بانک ها خارج شود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: از سوی دیگر چوب عملکرد نادرست هیات مدیره بانک ها در تخصیص منابع در قالب تسهیلات مسکن را نباید سهامداران در بازار سرمایه و سرمایه گذاران در این صنعت بخورند.

وی همچنین با اشاره به این که لازم است اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسبی در این خصوص صورت گیرد و اشاره شود که تخلف از سوی چه کسانی صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورت اعمال این جریمه، بازار سرمایه و صنایع مختلف اثرات گوناگونی از این تصمیم خواهند گرفت، بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ابطال رای جریمه 26 هزار میلیارد تومانی بانک ها در دیوان عدالت اداری

احتمال ابطال رای جریمه 26 هزار میلیارد تومانی بانک ها در دیوان عدالت اداری