مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:162023-10-25سياسي

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر: ضربه به بنیان های مالی بسیار مهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد زارعی صبح امروز در آیین آغاز برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: پیروزی های ارزشمند مقاومت در سیلی سهمگینی گرامی می داریم که به رژیم جعلی صهیونیستی زدند.

وی بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدای غزه، مظلوم ترین شهدا هستند و هیچ ملتی مظلوم تر از ملت فلسطین و هیچ دشمنی به بی رحمی و بی حیایی رژیم جعلی صهیونیستی نیست.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: امروز محور مقاومت با نگاه و آموزه های این سردار بزرگ به توفیقات بسیاری دست پیدا کرده است.

زارعی افزود: امروز بحث موادمخدر به عنوان یکی از اساسی ترین چالش ها نه در کشور و منطقه ما بلکه در دنیا مطرح است و 300 میلیون نفر از جمعیت جهان سوءمصرف موادمخدر دارند و سالانه 500 هزار نفر بر اثر سوء مصرف فوت می شوند.

وی همچنین هدف اصلی شیوع موادمخدر را نیروهای جوان، مولد و کارآمد خواند و گفت: هزینه ای که موادمخدر تولید می کند با هیچ هزینه ای قابل مقایسه نیست.

زارعی با اشاره به قرار گرفتن کشور ما در همسایگی برخی از کشورهایی که کانون تولید موادمخدر هستند، اظهار کرد: با چرخش و انحراف تولید موادمخدر صنعتی و رویک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر: ضربه به بنیان های مالی بسیار مهم است

معاون ستاد مبارزه با موادمخدر: ضربه به بنیان های مالی بسیار مهم است