مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-30حوادث

وقوع 261 حادثه ترافیکی در هفته ابتدایی آبان ماه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در هفته ابتدایی آبان ماه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 261 حادثه ترافیکی به وقوع پیوسته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در هفته ابتدایی آبان ماه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 261 حادثه ترافیکی به وقوع پیوسته است.

دکتر علی عبدالرزاق نژاد در گفت وگو با ایسنا افزود: در هفته ابتدایی آبان ماه ، بیش از 6 هزار و 490 مورد تماس با اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صورت گرفته که منجر به انجام هزار و 370 مورد ماموریت شهری و جاده ‎ای شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ماموریت انجام شده 261 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که 161مورد شهری و 100 مورد ماموریت جاده ای بوده است.

دکتر عبدالرزاق نژاد ادامه داد: متاسفانه به علت وقوع این تصادفات 357 نفر دچار آسیب دیدگی شده اند و 9 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

رییس مرکز اورژانس زاهدان همچنین از مردم خواست تا با رعایت توصیه های این مرکز در صحنه حوادث ترافیکی، به امدادرسانی صحیح کمک کنند.

وی با بیان اینکه در حوادث مختلف،ابتدا باید از وجود مصدوم در صحنه حادثه مطمئن شد و بعد با شماره 115 تماس گرفته شود، اظهار داشت: هنگام تماس با اورژانس 115 باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 261 حادثه ترافیکی در هفته ابتدایی آبان ماه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

وقوع 261 حادثه ترافیکی در هفته ابتدایی آبان ماه در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان