مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-12حوادث

نقاط حادثه خیز جاده پاتاوه به دهدشت عامل افزایش تصادفات فوتی در کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 132 نفر در هفت ماهه سال جاری جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ حسن دانایار در نشست کمیسون ایمنی راه ها با اشاره به آمار حوادث رانندگی در هفت ماهه سال جاری گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال آمار تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت و از این حیث جزء استان های برتر کشور بودیم.

رییس پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد افزود: در 6 ماهه امسال آمار تصادفات در استان چهار درصد کاهش داشت اما طی هفت ماهه تصادفات منجر به فوت افزایشی بوده است.

وی با بیان اینکه در هفت ماهه امسال 132 نفر در حوادث رانندگی برون شهری و روستایی جان خود را از دست دادند، گفت: آمار فوتی های امسال استان با سال گذشته برابری می کند و در مدت مشابه سال گذشته نیز همین تعداد جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش تصادفات مربوط به تیرماه بوده و حوادث رانندگی در این ماه 84درصد افزایش داشت، گفت: یکی از علت های افزایش تصادفات منجر به فوت جاده جدید پاتاوه به دهدشت است که 16 نفر در این مسیر جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: جاده جدید پاتاوه به دهدشت چند نقطه حادثه خیز دارد و تقاطع گندی خوری یکی از نقاط حادثه خیز استان است که کارهایی صورت گرفته اما کارساز نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز جاده پاتاوه به دهدشت عامل افزایش تصادفات فوتی در کهگیلویه و بویراحمد

نقاط حادثه خیز جاده پاتاوه به دهدشت عامل افزایش تصادفات فوتی در کهگیلویه و بویراحمد