مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-26سياسي

راهیان نور راه مقابله با جبهه فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است


جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه راهیان نور راه مقابله با جبهه فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است،گفت: راهیان نور موجب افزایش روحیه شهادت طلبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین افتتاحیه اردو های راهیان نور دانش آموزی صبح امروز  با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، مسوولان و خادمان دانش آموز از سراسر استان در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

 برسلانی در حاشیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راهیان نور دانش آموزی با همت اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: دانش آموزان با حضور در راهیان نور و جبهه های دفاع مقدس، می توانند از ایثارگری و فداکاری شهدا الگو بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری شهدا است، افزود: راهیان نور یک حرکت فرهنگی و مورد تایید رهبر معظم انقلاب است که موجب افزایش روحیه شهادت طلبی، مقاومت و ایثارگری در دانش آموزان و مردم می شود.

برسلانی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور راه مقابله با جبهه فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: از برکات خوب راهیان نور را میتوان پرورش امثال شهید حججی ها و بلباسی ها دانست که شهدای مدافع  حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور راه مقابله با جبهه فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است

راهیان نور راه مقابله با جبهه فرهنگی دشمنان علیه ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی است