مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-12اجتماعي

شناسایی 37 خانه دودی در منطقه 15


شهردار منطقه 15 از شناسایی 37 خانه دودی و پلمب 25 خانه دودی در نواحی 1 و 2 و استمرار اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر از سطح منطقه خبر داد.

- شهردار منطقه 15 از شناسایی 37 خانه دودی و پلمب 25 خانه دودی در نواحی 1 و 2 و استمرار اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر از سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیری با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: منطقه 15 یکی از وسیع ترین مناطق سطح شهر تهران است که به لحاظ تمرکز اصنافی نظیر اوراقچی های محدوده شوش و صنوف وابسته به ضایعات، محل مناسبی جهت استقرار و بیتوته افراد کارتن خواب و معتادان متجاهر است.

شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه 37 خانه دودی در سطح منطقه شناسایی شده است، افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی 25 مورد از خانه های دودی از ابتدای سال، مهر و موم و سایر موارد نیز به زودی با کسب دستور قضایی پلمب می شود.

شیری اضافه کرد: همچنین طرح جمع آوری و پاکسازی اماکن عمومی و بوستان ها از معتادان متجاهر به صورت روزانه و نیز با اجرای طرح های فوریتی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری دستگاه های ذیربط به اجرا در آمد.

بنابر اعلام سایت شهر، شهردار منطقه 15 با اشاره به اینکه مددجویان به مراکز غربالگری و ترک اعتیاد معرفی می شوند، بر لزوم استمرار اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در راستای کاهش آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 37 خانه دودی در منطقه 15

شناسایی 37 خانه دودی در منطقه 15