مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-26اقتصادي

تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی با حضور وزیر کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه سفر به استان مرکزی در بازدید از شرکت واگن پارس مپنا و آیین تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - آیین تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی کشور با حضور وزیر کشور در شرکت واگن پارس مپنا برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه سفر به استان مرکزی در بازدید از شرکت واگن پارس مپنا و آیین تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست دولت قطعا حمایت از تولید داخل است؛ همچنین تولید داخل نیز یک راهی برای پیشرفت سایر صنایع قلمداد می شود که واگن سازی چنین ظرفیتی دارد که می تواند بسیاری از صنایع دیگر را به کار بیندازد و آینده قوی تری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در دنیا قطار های سریع السیر مطرح است حتما این تکنولوژی باید به کشور منتقل شود و واگن سازی یک محوری است که می تواند علاوه بر تولید کنونی و جبران نیاز های ضروری کشور، ظرفیت انتقال تکنولوژی قطار های پیشرفته تری باشد که کشور به آن نیاز دارد.

وزیر کشور عنوان کرد: خط قطار سریع السیری که بین استان تهران ـ اصفهان و تهران ـ مشهد وجود دارد از جمله مسائل آینده است که در حوزه ناوگان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی با حضور وزیر کشور

تحویل 80 دستگاه انواع واگن و ناوگان ریلی با حضور وزیر کشور