مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-25فرهنگي

دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران در نیمه دوم آبان ماه جاری برگزار می شود.

- علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران در نیمه دوم آبان ماه با حضور گروه های موسیقی از سراسر کشور در این شهر برگزار می شود.

وی افزود: با عنایت به برگزاری نخستین دوره این جشنواره و استقبال بی نظیر مردم کامیاران و روستاهای اطراف، دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه نخستین جشنواره ملی موسیقی خیابانی نواحی با حضور 14 گروە موسیقی از استان های سراسر کشور برگزار شد خاطرنشان کرد: این رویداد فرهنگی هنری در راستای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری کردستان و رونق فعالیت های این حوزه برگزار می شود.

وی همچنین از انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر خبر داد و گفت: شانزدهمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی فجر با رویکرد هنر نوآور، خلاق، وحدت بخش و امیدآفرین، در دو بخش رقابتی و غیرقابتی برگزار می شود.

به گفته وی، این جشنواره در 10 رشته هنری، شامل طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نقاشی خط)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران برگزار می شود

دومین جشنواره موسیقی خیابانی کامیاران برگزار می شود