مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-18اقتصادي

جریمه قاچاقچی مواد سوختی در شبستر


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد: قاچاقچی مواد سوختی در شهرستان شبستر به پرداخت 97 میلیارد و 668 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد: قاچاقچی مواد سوختی در شهرستان شبستر به پرداخت 97 میلیارد و 668 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

صمد حضرتی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره اینکه پرونده این قاچاق از سوی نیروی انتظامی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، افزود: ارزش این مواد سوختی قاچاق 24 میلیارد و 417 میلیون ریال بود که در شعبه تعزیرات حکومتی شبستر رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از دریافت نتایج آزمایشات نمونه های شاهد و استعلامات و دفاعیات متهم، به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را با احتساب بهای کالای خارج شده از کشور به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به پرونده 75 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش سه میلیارد و 177 میلیون ریال در آذرشهر گفت: این پرونده از سوی ماموران انتظامی به این اداره کل ارسال و در شعبه ششم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

حضرتی ادامه داد: شعبه پس از دریافت دفاعیات متهم به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه قاچاقچی مواد سوختی در شبستر

جریمه قاچاقچی مواد سوختی در شبستر