مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-23اقتصادي

باغ پرندگان و سرزمین برفی در شهر شیراز احداث می شوند


باغ پرندگان و سرزمین برفی این کلان شهر به منظور تقویت زیرساخت های گردشگری احداث می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه انعقاد تفاهم نامه باغ پرندگان و سرزمین برفی در شهر شیراز که سرمایه گذاری از کشور ترکیه و رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور داشتند، با بیان اینکه این کلان شهر یکی از قطب های گردشگری ایران است، اظهار کرد: باید زیرساخت های گردشگری در سطح کلان تقویت شوند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با  بیان اینکه شهرداری در تقویت زیرساخت های گردشگری، اقدامات بسیار موفقی داشته است ، گفت: همایش های بین المللی توسعه سرمایه گذاری در شهر شیراز به میزبانی شهرداری این کلان شهر منجر به عقد قراردادهای مختلف ازجمله احداث آکواریوم در شهر شیراز شد.

شهردار کلان شهر شیراز اعلام کرد: کار عملیات اجرایی پروژه آکواریوم از اوایل سال جاری آغاز و کار طبق برنامه زمان بندی به خوبی پیش می رود .

او در ادامه گفت: برای تقویت زیرساخت های گردشگری شیراز، مذاکراتی با سرمایه گذاران در داخل و خارج از کشور انجام و پس از بررسی ابعاد مختلف بسته های پیشنهادی سرمایه گذاران، موفق به عقد تفاهم نامه احداث باغ پرندگان و سرزمین برفی در شیراز، با یک گروه سرمایه گذار از کشور ترکیه شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ پرندگان و سرزمین برفی در شهر شیراز احداث می شوند

باغ پرندگان و سرزمین برفی در شهر شیراز احداث می شوند