مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-29سياسي

احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت


مایک جانسون رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «به احتمال زیاد جو بایدن رییس جمهوری مرتکب جرائمی شده باشد که قابل استیضاح باشد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هفته نامه نیوزویک به نقل از جانسون که در نهایت روز چهارشنبه بعد از سه هفته آشفتگی در حزب جمهوریخواه به عنوان رییس جدید مجلس نمایندگان رای آورد، از احتمال استیضاح بایدن خبر داد و نوشت: در سپتامبر (شهریور) کوین مک کارتی رییس وقت مجلس نمایندگان آمریکا، تحقیقات رسمی از بایدن را آغاز کرد.

این تحقیقات با تمرکز بر احتمال اعمال نفوذ رییس جمهوری در معاملات تجاری هانتر بایدن (پسرش) انجام شد که بطور بالقوه زمینه را برای محاکمه و استیضاح او نیز فراهم آورده است.

مک کارتی گفت: رییس جمهوری با اتهاماتی همچون سوء استفاده از قدرت، کارشکنی و فساد نیز مواجه است که این موضوع به تحقیقات بیشتری نیاز دارد.

بایدن، هرگونه ارتکاب خطا و اشتباه را تکذیب کرده و ایان سامز (Ian Sams) سخنگوی کاخ سفید گفته است جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا 9 ماه است که درباره رییس جمهور تحقیق می کنند و شاهدی را دال بر هرگونه خطایی از سوی او پیدا نکرده اند.

جانسون در توجیه رسیدن به مرحله تحقیقات استیضاح درباره شخص رییس جمهوری گفت که در واقع چنانچه همه شواهد به جایی برسد که ما فکرش را می کنیم، به احتمال زیاد این جرائم قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت

احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت