مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-12سياسي

هلال احمر کانون اعتماد و امید آفرینی است


مدیر کل دیوان محاسبات خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر از کانون های اعتماد و امیدآفرینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بهرام جمالی، مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی امروز ضمن دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از پروژه های ساختمان اداری هلال احمر و پایگاه شرق و آشیانه جمعیت هلال احمر بازدید و از نزدیک در جریان کار تیم واکنش سریع این جمعیت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر برای عموم جامعه، نماد آرامش است، افزود: مردم در هر نقطه کشور و جاده ها که هلال احمر را می بینند، آرامش می گیرند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان جنوبی ادامه داد: مردم با دیدن هلال احمر احساس می کنند عده ای برای نجات آنان و دیگران حضور دارند و هیچ لذتی ارزشمندتر از نجات جان یک انسان نیست.

  جمالی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر از بزرگترین ظرفیت های خدمت رسانی به مردم است گفت: اعتماد مهمترین سرمایه اجتماعی این سازمان بزرگ مردم نهاد است که نمونه های آن مانند کمک رسانی در حوادث و به ویژه زلزله بم بیشتر دیده شد.

 محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این دیدار ضمن خداقوت و تشکر از همراهی دیوان محاسبات استان به ارائه گزارش فعالیت ها و اهم دستاوردهای مجموعه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر کانون اعتماد و امید آفرینی است

هلال احمر کانون اعتماد و امید آفرینی است