مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-31بين الملل

یک گروه مزدور روسی زنان را برای جنگ اوکراین به خدمت می گیرد


نیروهای روسی احتمالاً در طول 20 ماه جنگ در اوکراین تلفات سنگینی را متحمل شده و اکنون ممکن است به دنبال راه های بیشتری برای تقویت تعداد نیروهای خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، به گفته وزارت دفاع بریتانیا، یک گروه مزدور روسی در تلاش است زنان را برای نقش های رزمی در جنگ با اوکراین استخدام کند.

وزارت دفاع بریتانیا در نشست روز دوشنبه خود با اعلام این مطلب اضافه کرد شرکت Redut که یک مجموعه نظامی خصوصی تحت حمایت دولت است از زنان درخواست می کند تا به عنوان تک تیرانداز و اپراتور هواپیمای بدون سرنشین در گردان برز Borz فعالیت کنند.

شرکت ردوت Redut که قبلا به عنوان سپر شناخته می شد با GRU یا همان آژانس اطلاعات خارجی روسیه ارتباط دارد.

این اقدامات بخشی از گروه هایی از نیروهای مزدوری روسیه است که در فرآیند جنگ اوکراین در کنار ارتش این کشور برای پیشبرد اهداف کرملین گام برداشته اند.

ردوت در واقع متشکل از نیروهای ویژه سابق روسیه و اعضای گروه واگنر است که گزارش شده در توطئه ترور ولودیمیر زلنسکی در روزهای نخستین جنگ اوکراین نقش داشته اند.

وزارت دفاع بریتانیا به نقل از وزیر دفاع روسیه، سرگیی شویگو، اعلام کرد که در حال حاضر هزار و صد زن در اوکراین مستقر هستند که بیشتر در نقش های پشتیبانی پزشکی و خدمات غذایی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه مزدور روسی زنان را برای جنگ اوکراین به خدمت می گیرد

یک گروه مزدور روسی زنان را برای جنگ اوکراین به خدمت می گیرد