مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-31بين الملل

سازمان ملل: آتش بس در غزه به مسئله مرگ و زندگی تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فیلیپ لازارینی»، رییس آژانس سازمان ملل در امور پناهندگان فلسطینی (آنروا) در نشست اضطراری سازمان ملل درباره تحولات غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مجازات دسته جمعی مردم فلسطین را در پیش گرفته است.

- رییس آژانس سازمان ملل در امور پناهندگان فلسطین تأکید کرد که هم اکنون برقراری آتش بس در نوار غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین به مسئله مرگ و زندگی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فیلیپ لازارینی ، رییس آژانس سازمان ملل در امور پناهندگان فلسطینی (آنروا) در نشست اضطراری سازمان ملل درباره تحولات غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مجازات دسته جمعی مردم فلسطین را در پیش گرفته است.

وی در ادامه تأکید کرد که آتش بس فوری بشردوستانه در غزه برای میلیون ها نفر به موضوع مرگ و زندگی تبدیل شده است.

دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون بیش از 8300 نفر در بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند که 66 درصد آن ها زن و کودک هستند و ده ها هزار نفر زخمی شده اند.

کاترین راسل، مدیر اجرایی یونیسف هم اعلام کرد که تاکنون بیش از 3400 کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از 6300 کودک نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: آتش بس در غزه به مسئله مرگ و زندگی تبدیل شده است

سازمان ملل: آتش بس در غزه به مسئله مرگ و زندگی تبدیل شده است