مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:252023-10-29اقتصادي

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای تحت حمایت پارک علم فناوری آذربایجان غربی


رییس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 7 میلیارد تومان تسهیلات به شرکتها واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری استان پرداخت شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 7 میلیارد تومان تسهیلات به شرکتها واحدهای تحت حمایت پارک علم و فناوری استان پرداخت شده است.

جواد نوری نیا در گفت و گو با ایسنا در خصوص حمایتهای مالی پارک علم وفناوری آذربایجان غربی از شرکتها و واحدهای مستقر در پارک نیز یاد آور شد: 30درصد از بودجه ابلاغی پارک به صورت کمکهای کم بهره به شرکتها پرداخت می شود که سال گذشته از این محل مبلغ 7 میلیارد تومان به شرکت ها تسهیلات پرداخت شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از حمایتهای مالی پارک از شرکتها، برگزاری نمایشگاه ها و دوره های تخصصی، دادن مشاوره های حقوقی است که برای این کارها نیز سال گذشته یک میلیارد تومان هزینه صرف شد.

رییس پارک علم وفناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای وام ‎های با مبلغ بالا مشکل وثیقه وجود دارد، خاطر نشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری که صندوقی با ماهیت غیر دولتی است، وام هایی با مبلغ بالا در اختیار شرکتها قرار می دهد و مشکلات مالی شرکتها را حل می کند؛ بطوری که تاکنون 80 درصد وامهای اعطایی به شرکتهای فناور مورد حمایت پارک در مسیر هدف و درست سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای تحت حمایت پارک علم فناوری آذربایجان غربی

پرداخت 7 میلیارد تومان تسهیلات به شرکتهای تحت حمایت پارک علم فناوری آذربایجان غربی