مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-24سياسي

جشنی برای خودکفایی


آیین جشن خودکفایی خانوارهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان سوم آبان ماه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، اشتغال و کارآفرینی یکی از محورهای مورد تاکید کمیته امداد امام خمینی(ره) از بدو تاسیس بوده و همچنان در دستور کار قرار دارد، این نهاد مردمی تاکنون توانسته بسیاری از مددجویان تحت پوشش خود را به خودکفایی برساند.

به یُمن خودکفایی بیش از 8 هزار خانوار تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان قرار است روز چهارشنبه سوم آبان ماه آیین جشن خودکفایی این خانوارها در اصفهان برگزار شود.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در سال جاری 35 میلیارد 111 میلیون ریال بودجه برای ایجاد 33 هزار و 700 فرصت شغلی اختصاص داده است.

این کمیته همچنین برای ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی طرح های مددجویی تا سقف 300میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شروع چرخه حمایت در کمیته امداد به دو صورت شناسایی افراد یا معرفی خودشان است، پس از آن در معاونت حمایت، شرایط شان بررسی و اگر در دهک های پایین جامعه باشند و توانایی کار داشته باشند به واحد اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنی برای خودکفایی

جشنی برای خودکفایی