مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-09سياسي

ایران اسلامی در مسیر غیرقابل بازگشتِ پیشرفت قرار دارد


معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز در مسیر پرشتاب پیشرفت قرار دارد و با وجود برخی مشکلات به نقطه ای غیرقابل شکست و برگشت رسیده و دشمن دریافته باید با تغییر نگرش ها و افکار به مقابله با آن بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی صبح امروز در جریان سفر به آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز مشاوره معنوی تبریز اظهار داشت: اساس اسلام بر هویت انسانی و تقویت قدرت تفکر و انتخاب است و فلسفه انقلاب اسلامی نیز بر اساس تبیین حقایق الهی بنا شده با این حال بخشی از جامعه از این موضوع غافل بوده و دچار عارضه نشنیدن استدلال حق هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری اوقات این گره ها با ایجاد فرصت برای گفت و گو حل شدنی هستند، افزود: با توجه به اینکه وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر تبیین و تبلیغ استوار است، باید این واجب فوری و ضروری مورد تاکید مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهیم.

زمانی تصریح کرد: ایران اسلامی به مدد ایستادگی و مقاومت مردم شریف کشورمان امروز در مسیر پرشتاب پیشرفت قرار دارد و با وجود برخی مشکلات به نقطه ای غیرقابل شکست و برگشت رسیده و دشمن دریافته باید با تغییر نگرش ها و افکار به مقابله با آن بپردازد و همه ابرقدرت ها با همه پیچیدگی ها و امکاناتشان به مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در مسیر غیرقابل بازگشتِ پیشرفت قرار دارد

ایران اسلامی در مسیر غیرقابل بازگشتِ پیشرفت قرار دارد