مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-18سياسي

دستورالعمل تعرفه‎ گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه با جدیت دنبال شود


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید دستورالعمل تعرفه گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه جزء برنامه های اصلی قرار گیرد، - ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید دستورالعمل تعرفه گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه جزء برنامه های اصلی قرار گیرد، گفت: باید با همدلی و همراهی یکدیگر مسائل و مشکلات جامعه پرستاری را در دولت و مجلس در سطوح مختلف حل کنیم.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر احمد امیر امیرآبادی فراهانی در مراسم بزرگداشت روز پرستار که به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: باید دست در دست هم دهیم و با همدلی و همراهی یکدیگر مسائل و مشکلات جامعه پرستاری را در دولت و مجلس در سطوح مختلف حل کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: قطع به یقین حل مشکلات جامعه پرستاری سبب ایجاد انگیزه بیشتر آنان برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به بیماران در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی می شود.

وی مطرح کرد: باید مشکلات جامعه پرستاری با برقراری جلسه ای با حضور مسئولان نظام پرستاری استان مطرح و این مشکلات جهت رفع به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تعرفه‎ گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه با جدیت دنبال شود

دستورالعمل تعرفه‎ گذاری خدمات پرستاران در برنامه هفتم توسعه با جدیت دنبال شود