مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-26اقتصادي

فعالیت 35 هزار ناجی در سواحل کشور/ گیلان رکوردار کاهش غریق


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه امسال بیش از 35 هزار ناجی فعال در سواحل کشور داشتیم، گفت: گیلان با کاهش 75 درصدی مغروقین رتبه اول کشور را در کاهش آمار غرق شدگان دارد.

- ایسنا/گیلان رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه امسال بیش از 35 هزار ناجی فعال در سواحل کشور داشتیم، گفت: گیلان با کاهش 75 درصدی مغروقین رتبه اول کشور را در کاهش آمار غرق شدگان دارد.

مهدی حیدری در آیین تجلیل از منجیان نمونه و ایثارگر استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های منجیان استان اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان با کاهش 75 درصدی مغروقین رتبه اول کشور را در کاهش آمار غرق شدگان دارد جا دارد از تلاش های مدیران هلال احمر، پدافند غیرعامل، فرمانداران، بخشداران و منجیان تشکر و قدردانی کنیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه در سنوات گذشته مشکل تامین نیرو در سواحل را داشتیم، افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب هیات نجات غریق و غواصی استان و بهره مندی از پتانسیل جوانان توانمند، امسال نه تنها مشکل تامین نیرو در سواحل استان نداشتیم بلکه شاهد رکورد کاهش آمار مغروقین هم هستیم و ناجیان توانمند در سواحل افتخارآفرینی کردند.

وی بیان کرد: با دستور رییس جمهور برای احیای ستاد ساماندهی سواحل، به مدیریت وزیر کشور اعتبار لازم پیش بینی شد و تخصیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 35 هزار ناجی در سواحل کشور/ گیلان رکوردار کاهش غریق

فعالیت 35 هزار ناجی در سواحل کشور/ گیلان رکوردار کاهش غریق