مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-01حوادث

پایان جولان 57 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 57 نفر سارق و مالخر و کشف 177 فقره انواع سرقت در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 57 نفر سارق و مالخر و کشف 177 فقره انواع سرقت در سطح استان خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با نهایت جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با سرعت عمل کارآگاهان و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، 57 نفر سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 177 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و .

از جمله سرقت های به وقوع پیوسته توسط این افراد بود، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار مطهری زاده با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع و یا مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جولان 57 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی

پایان جولان 57 نفر سارق و مالخر در خراسان شمالی