مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-28سياسي

از تمام شعب دیوان عالی کشور بازدید شد


رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور گفت: طی دو ماه گذشته از تمامی شعب دیوان عالی کشور و دفاتر آنها در مرکز بازدید شد و آسیب ها و خلاءهای موجود احصاء و در دست بررسی هستند.

- رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور گفت: طی دو ماه گذشته از تمامی شعب دیوان عالی کشور و دفاتر آنها در مرکز بازدید شد و آسیب ها و خلاءهای موجود احصاء و در دست بررسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور در هشتمین جلسه شورای معاونین دیوان عالی کشور با بیان روایتی از امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار داشت: در سپردن مسئولیت ها به افراد باید دقت زیادی نمود و از افراد مؤمن، امین و کاردان و توانمند استفاده نمود و امور را به عنوان امانت به دست اهلش سپرد.

رییس دیوان عالی کشور در ادامه با اشاره به بمباران وحشیانه مردم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: مردم غزه گرفتار در آتش و خون هستند و در شرایط سختی به سر می برند، ان شاءالله نصرت الهی هر چه زودتر تحقق یابد و ریشه اسراییل غاصب، این غده سرطانی هر چه زودتر کنده شود.

منتظری در این جلسه با اشاره به بازدید خود از تمامی شعب و دفاتر دیوان عالی کشور در مرکز، عنوان داشت: طی دو ماه گذشته از تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تمام شعب دیوان عالی کشور بازدید شد

از تمام شعب دیوان عالی کشور بازدید شد