مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-09بين الملل

حمله پهپادی اوکراین با بمب های خوشه ای به کارخانه ای در «کورسک» روسیه


فرماندار منطقه کورسک امروز (پنجشنبه) گزارش داد، یک پهپاد اوکراینی مهمات خوشه ای را بر روی یک کارخانه غذایی در این منطقه از روسیه پرتاب کردند؛ - حمله پهپادی اوکراین با بمب های خوشه ای به کارخانه ای در کورسک روسیه فرماندار منطقه کورسک امروز (پنجشنبه) گزارش داد، یک پهپاد اوکراینی مهمات خوشه ای را بر روی یک کارخانه غذایی در این منطقه از روسیه پرتاب کردند؛ تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که احتمالا تسلیحات ساخت غربی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رومن استاروویت فرماندار منطقه کورسک گفت که این کارخانه تولید کره بوده و در کمتر از 10 کیلومتری مرز اوکراین واقع شده است.

در کل سه بمب خوشه ای به این مکان پرتاب شده که خساراتی را به همراه داشته اما تلفات جانی گزارش نشده است.

طبق گزارش راشا تودی، این فرماندار تصاویری را به اشتراک گذاشته که حاکی از بمب های کوچکی است که حروف SH بر روی آن ها نوشته شده است.

مناطق مرزی روسیه شامل کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه و مسکو، از زمانی که روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین در فوریه 2022 آغاز کرد، بارها هدف هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفته اند.

مقامات روسیه همچنین کی یف را به طراحی اقدامات خرابکارانه از طریق هدف قرار دادن سایت های زیرساختی اصلی، از جمله نیروگاه های هسته ای این کشور متهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی اوکراین با بمب های خوشه ای به کارخانه ای در «کورسک» روسیه

حمله پهپادی اوکراین با بمب های خوشه ای به کارخانه ای در «کورسک» روسیه