مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-31سياسي

معامله آزادی بیان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت


نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در حالی که مدعی آزادی بیان در این نمایشگاه شده بود، حقوق ناشران مسلمان را زیر پا گذاشت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، نظام لیبرال غربی آن چنان در تکثر گرایی خود غرق شده است که حتی معنا و مفهوم کلمات هم در امان نمانده اند مانند همین کلمه آزادی بیان که آن چنان در تعارضات اجتماعی تغییر ماهیت داده که امروز در غرب  از آن به عنوان دروغی بزرگ یاد می شود.

در جدیدترین این تعارضات، نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به عنوان  بزرگترین رویداد کتاب جهان که خود را مدعی آزادی بیان می داند در هفتاد و پنجمین دوره خود تصمیماتی را اتخاد کرده که با واکنش ناشران مسلمان مواجه شده و امسال در این نمایشگاه از ناشران مسلمان خبری نیست.

  مرگ آزادی بیان در یک  جامعه ظاهرا دموکراتیک! ماجرای نقض آزادی بیان در این نمایشگاه از آنجا آغاز شد که این رویداد برای حمایت از رژیم صهیونیستی مراسم تجلیل از عدنی شلبی نویسنده فلسطینی را از برنامه خود حذف کرد.

لیت پرام سازمانی که مجری برگزاری این مراسم و اهدای جایزه به نویسنده فلسطینی بود،   پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی نشستی که قرار بود با حضور شبلی و گونتر اورث مترجم کتاب برگزار شود،  را لغو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله آزادی بیان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

معامله آزادی بیان در نمایشگاه کتاب فرانکفورت