مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-12سياسي

تذکر به مرتضوی برای تعطیلی اداره بهزیستی به دلیل بازنشست شدن یک مدیر


نماینده میمه در مجلس با انتقاد از تعطیلی اداره بهزیستی این شهر به دلیل بازنشست شدن مدیر آن به مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورا ی اسلامی ، درخصوص لزوم دستور اقدام به ادامه فعالیت اداره بهزیستی بخش میمه جهت ارائه خدمت رسانی به قشر ضعیف به سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر کتبی داد.

متن این تذکر به شرح زیر است: در حال فعالیت اداره بهزیستی بخش میمه متوقف شده که این اداره قریب به چهل سال بطور مستمر در حال خدمات رسانی به قشر ضعیف بوده و افراد تحت پوشش با وجود استقرار این اداره در بخش میمه علاوه بر انجام و پیگیری کار خود و رفع مشکلات، از نظر روحی نیز در آرامش قرار داشتند.

حال همین افراد بی بضاعت که اکثر آن ها توانخواه، بانوان سرپرست خانوار، افراد سالخورده و تنها که بیشتر روستایی هستند باید با طی مسافت طولانی ( 150 کیلومتری) از دورترین روستا تا مرکز شهر با مشکلاتی از قبیل کمبود وسیله رفت وآمد هزینه های مربوط به آن و خطرات جاده ای مواجه شوند تا خود را به مرکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی در شاهین شهر برسانند و کارشان را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به مرتضوی برای تعطیلی اداره بهزیستی به دلیل بازنشست شدن یک مدیر

تذکر به مرتضوی برای تعطیلی اداره بهزیستی به دلیل بازنشست شدن یک مدیر