مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-12پزشكي

کلینیک دیابت بیمارستان هاشمی نژاد مشهد در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد


کارشناس مسئول بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ماه های آینده کلینیک دیابت در بیمارستان هاشمی نژاد جهت درمان زخم های دیابتی راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ماه های آینده کلینیک دیابت در بیمارستان هاشمی نژاد جهت درمان زخم های دیابتی راه اندازی خواهد شد.

جواد رجبیان امروز 21 آبان ماه، در نشست خبری روز جهانی دیابت که در محل معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: عوارض قلبی و عروقی، سکته های مغزی، نارسایی کلیه و در نهایت دیالیز و پیوند کلیه، عارضه چشمی و پای دیابتی از جمله مهمترین عوارض دیابت هستند.

این پنج عارضه فرد را ناتوان می کند، در نتیجه فرد دیگر توانایی کار کردن و فعالیت ندارد و یک نفر از اعضای خانواده نیز برای مراقبت از وی درگیر می شود.

وی با بیان اینکه ما در سطح شهرستان ها با حضور متخصصان داخلی، اطفال و سایر تخصص ها در زمینه دیابت فعال هستیم، عنوان کرد: در اکثر شهرستان ها کلینیک ها در سطح دو دیابت فعال هستند و بیماران ارجاعی از سطح یک برای معاینه دوره ای و عوارض به این کلینیک ‎ها مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک دیابت بیمارستان هاشمی نژاد مشهد در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد

کلینیک دیابت بیمارستان هاشمی نژاد مشهد در ماه های آینده راه اندازی خواهد شد