مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-25اجتماعي

تهدیدات سایبری، اولویت پدافند غیرعامل


مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان با بیان اینکه در عصر حاضر، فرهنگ سازی در زمینه آگاهی عمومی از پدافند غیرعامل بسیار مهم است، افزود: در همین راستا «زنگ پدافند غیرعامل» همزمان با آغاز این هفته در مدارس استان و با مشارکت دانش آموزان به صدا درآمد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان با بیان اینکه در عصر حاضر، فرهنگ سازی در زمینه آگاهی عمومی از پدافند غیرعامل بسیار مهم است، افزود: در همین راستا زنگ پدافند غیرعامل همزمان با آغاز این هفته در مدارس استان و با مشارکت دانش آموزان به صدا درآمد.

محمدتقی محمدی ظهر امروز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 در مراسم نمادین به صدا درآمدن زنگ پدافند غیرعامل که در مدرسه امام علی (ع) گرگان برگزار شد، اظهار کرد: از سوم تا دهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده که شعار امسال گرامیداشت این هفته ایران پایدار به وسعت ایمان به بلندای امید است.

وی با بیان اینکه هدف از نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس را شناساندن وظایف این حوزه و آگاهی بخشی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور است، ادامه داد: امسال اجرای حدود 600 برنامه در استان پیش بینی شده که مهمترین آنها برگزاری رزمایش مقابله با حوادث شیمیایی، بازدید از طرح های استانی مثل لایروبی خلیج گرگان و بازدید صنایع شیمیایی مواد پرخطر، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات سایبری، اولویت پدافند غیرعامل

تهدیدات سایبری، اولویت پدافند غیرعامل