مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-30سياسي

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور


شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان یک بنگاه اقتصادی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از «همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور» حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، این همایش با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل و همکاری اندیشکده اقتصاد ایران و فناوری نرم دانشگاه امام صادق(ع) در تاریخ 6 و 7 آبان ماه در دانشگاه امام صادق برگزار شد.

روز نخست این نشست، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیئت مدیره رایتل و رییس مرکز توسعه کسب و کار و فناوری های نوین و جمعی از فعالان این حوزه حضور داشتند.

  در این همایش، نظام های ملی تصمیم یار راهبردی داده محور، نظام تصمیم سازی ملی اقتصادی مبتنی بر داده ها و شواهد، حکمرانی اقتصادی مبتنی بر نظام های تصمیم یار داده ها و شواهد محور، کاربست مدل سازی، شبیه سازی، مصورسازی و تحلیل داده ها در نظام ملی تصمیم ساز اقتصادی، فناوری نرمسیاست گذاری و خط مشی چینی اقتصادی مبتنی بر نظام های تصمیم یار، الگوها و مدل های اقتصادی خرد و کلان شبیه سازی و تحلیل رفتار اقتصادی، محورهای اصلی بحث و گفتگو بودند.

  محمدصادق کریمی در همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی، لازم است توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور

حمایت رایتل از همایش الگوی مطلوب تصمیم سازی در امور اقتصادی کشور