مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-14اجتماعي

عقاب طلایی با شاهپرهای بریده در تیمار دامپزشک محیط زیست سرچهان


یک فرد پرنده عقاب طلایی که شاه پرهای آن چیده شده و قادر به پرواز نبود توسط دوست داران محیط زیست بخش توجردی شهرستان سرچهان تحویل محیط زیست این شهرستان شد تا طی هماهنگی با دامپزشک محیط زیست شهرستان و تیمار و رسیدگی به وضعیت این عقاب برای رهایی در طبیعت آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد رضا میرسلیمانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرچهان با اشاره به اینکه عقاب طلایی از گونه پرندگان شکاری کمیاب در این شهرستان است از اقدام دوستداران محیط زیست قدردانی کرد.

وی افزود: عقاب طلایی در جامعه ما  رو به انقراض است و احتمال از بین رفتن این پرنده ی باشکوه بسیار زیاد است از این رو این پرنده در فهرست پرندگان در معرض انقراض سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد و نگهداری از این جاندار جریمه های سنگینی در پی خواهد داشت.

در سال های اخیر تعداد این پرندگان رو به کاهشر نهاده است.

میرسلیمانی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرچهان اضافه کرد: دوستداران محیط زیست و شهروندان با مشاهده گونه های حیات وحش موضوع را به محیط زیست منطقه گزارش دهند تا طی فرایندی اصولی و کارشناسی نسبت به زنده گیری و رهایی این پرندگان در طبیعت زیر نظر دامپزشک اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقاب طلایی با شاهپرهای بریده در تیمار دامپزشک محیط زیست سرچهان

عقاب طلایی با شاهپرهای بریده در تیمار دامپزشک محیط زیست سرچهان