مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-26سياسي

سردار حسن زاده: شهید «آرمان علی وردی» محکم پای اعتقاداتش ایستاد


فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در مراسم سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: شهدای مدافع امینت شهدای حرم اند؛ همانطور که حاج قاسم فرمودند جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند باقی حرم ها می مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله در سالروز شهادت شهید آرمان علی وردی ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در سال گذشته ما شاهد بزرگترین فتنه عظیم جهانی بر علیه انقلاب اسلامی بودیم فتنه ای که تمام ظرفیت های داخلی و منطقه ای و جهانی را استکبار جهانی و رژیم صهیونیسمی فراهم کرده بود.

وی ادامه.

داد:  سال گذشته در قالب جنگ ترکیبی بر علیه نظام مقدس اسلامی با تصور اینکه نظام و ملت ایران را به زانو در بیاورند اما با عنایات و نصرت الهی و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مردم، با وجود مشکلات اقتصادی با آنها همراهی نکردند و در جهاد کبیر پیروز شدند.

حسن زاده افزود: وجود این جوانان مثل آرمان باعث شد دشمنان به اهداف خود دست پیدا نکنند و رسوا شوند، آنها شکست خوردند و بار دیگر انقلاب اسلامی پیروزی خود را مرهون بر خون شهدا را تجربه کرد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: شهدای مدافع امینت شهدای حرم اند؛ همانطور که حاج قاسم فرمودند جمهوری اسلامی حرم است اگر این حرم بماند باقی حرم ها می مانند؛ چه ابراهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حسن زاده: شهید «آرمان علی وردی» محکم پای اعتقاداتش ایستاد

سردار حسن زاده: شهید «آرمان علی وردی» محکم پای اعتقاداتش ایستاد