مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-16سياسي

راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه در سراسر گلستان برگزار می شود


همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه 27 آبان ماه سال جاری در بیش از 40 نقطه استان گلستان برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه 27 آبان ماه سال جاری در بیش از 40 نقطه استان گلستان برگزار می شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع سراسری و پویش فریاد عروسک ها در پی کشتار بی رحمانه و نسل کشی های صورت گرفته در بیش از 40 روزه گذشته در غزه و فلسطین، راهپیمایی مردمی محکومیت این جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در تمامی شهرها و روستاهای این استان، شاهد انجام راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و محکومیت حملات ناجوانمردانه رژیم کودک کش صهیونیستی به خصوص در روزهای اخیر با حمله به بیمارستان ها و پناهگاه های مردم، خواهیم بود.

مراسم راهپیمایی و تجمع اعتراضی گلستانی ها در نقاط مختلف استان در راستای محکومیت کودک کشی ، جنایت ، نسل کشی ، قتل عام ، ترور ، جنایت جنگی و فاجعه انسانی در غزه از ساعت 10 صبح به بعد انجام خواهد شد، اما به دلیل هماهنگی سطح ملی، بیشتر نقاط استان این راهپیمایی را ساعت 15 بعداز ظهر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه در سراسر گلستان برگزار می شود

راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان غزه در سراسر گلستان برگزار می شود