مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-30سياسي

هیچ گونه غرق شدگی در سواحل شهرستان رشت نداشتیم


سال جاری با وجود ورود شمار بالای گردشگران و با تلاش عوامل اجرایی اعم از منجیان، یگان ویژه، دهیاران، امدادگران هلال احمر، - ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: سال جاری با وجود ورود شمار بالای گردشگران و با تلاش عوامل اجرایی اعم از منجیان، یگان ویژه، دهیاران، امدادگران هلال احمر، همیاران پلیس و.

برای اولین بار هیچ گونه غرق شدگی در سواحل رشت نداشتیم؛ همچنین بالغ بر 250 نفر توسط منجیان از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.

کیا عاشوری امروز، 8 آبان ماه در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی طرح های سالم سازی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان رشت دارای 22 کیلومتر نوار ساحلی متشکل از 10 روستایی در حوزه بخش های خشکبیجار و لشت نشا است، اظهار کرد: تاکنون 30 نقطه خطرآفرین داشتیم که در آخرین بررسی ها به 60 نقطه خطر آفرین افزایش یافت و این گستردگی نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتری بود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه دهیاران و شوراها خط مقدم ساماندهی سواحل هستند، افزود: نوار ساحلی با وجود اهمیتی که دارد آنچنان تحت رصد و در خور شأن گردشگران از نظر ارائه خدمات نیست و مسافران در بدو ورود به شهرستان رشت در نوار ساحلی امین آباد و حاجی بکنده حضور می یابند و این بار مسئولیت ما را سنگین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه غرق شدگی در سواحل شهرستان رشت نداشتیم

هیچ گونه غرق شدگی در سواحل شهرستان رشت نداشتیم