مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29سياسي

لزوم تأمین سرانه آموزشی برای مجتمع های بالای 200 متر در تهران


یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم تأمین سرانه آموزشی برای مجتمع های مسکونی و شهرهای جدید الاحداث بالای 200 متر در تهران و بویژه شهرک شهید بروجردی تاکید کرد.

- یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم تأمین سرانه آموزشی برای مجتمع های مسکونی و شهرهای جدید الاحداث بالای 200 متر در تهران و بویژه شهرک شهید بروجردی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: با عنایت به قوانین هرگونه صدور پروانه ساختمان برای مجتمع های مسکونی و شهرهای جدید الاحداث 200 متر به بالا منوط به تأمین سرانه آموزشی توسط سازنده است.

در شهرک شهید بروجردی نشستی با مردم داشتیم در این شهرک که در منطقه 15 واقع شده مجتمع 199 واحدی و یک مجتمع 300 واحدی در حال ساخت است.

وی افزود: این مشکل را در منطقه 22 نیز شاهد هستیم و با یک روابط و فشارهایی سازندگان که بعضاً نهادهای حاکمیتی هستند، این مجتمع ها ساخته می شود و به وظیفه خود که تأمین سرانه آموزشی است عمل نمی کنند و شهرداری به همین دلیل پایان کار نمی دهد و مردم نمی توانند سند دریافت کنند و این باعث شده مردم 20 سال مشکل داشته باشند.

البته در این زمینه شهرداری به وظیفه خود عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تأمین سرانه آموزشی برای مجتمع های بالای 200 متر در تهران

لزوم تأمین سرانه آموزشی برای مجتمع های بالای 200 متر در تهران