مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-02حوادث

دستگیری سارقان دوچرخه در قاین و بیرجند


سارقان و مالخرهای دوچرخه در قاین و بیرجند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان قاین، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قاین  با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم، سارق و مالخرها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات پلیسی سارق و 2 نفر از مالخرها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به ارتکاب 3 فقره سرقت دوچرخه از اماکن و منازل در سطح شهرستان قاین اعتراف کرد و اموال مسروقه نیز از مالخرها کشف شد.

سرهنگ زال بیکی گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 13 فقره سرقت دوچرخه در بیرجند    سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان دوچرخه در قاین و بیرجند

دستگیری سارقان دوچرخه در قاین و بیرجند