مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 23:502023-10-27سياسي

نخبگان و فرهیختگان ایرانی مقیم آمریکا، سرمایه کشور هستند


جامعه نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم آمریکا، سرمایه و فرصت بی بدیلی برای کشور هستند.

- نشست مجازی امیرعبداللهیان با رییس و اعضای دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن وزیر امور خارجه گفت: جامعه نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم آمریکا، سرمایه و فرصت بی بدیلی برای کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در نشستی مجازی با رییس و اعضای دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن، در جریان آخرین وضعیت خدمت رسانی به ایرانیان مقیم ایالات متحده قرار گرفت.

وی در این نشست مجازی همچنین در خصوص چالش ها و اقداماتی که برای بهبود خدمت رسانی ضروری است، با اعضای دفتر حفاظت منافع کشورمان تبادل نظر کرده و دستورات لازم را صادر کرد.

رییس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در این نشست برخط ضمن تشریح سیاست دولت سیزدهم درخصوص ایرانیان مقیم خارج، بر عزم قطعی رییس جمهور کشورمان برای تکریم هم وطنان و تسهیل امور کنسولی آنها در سراسر دنیا تاکید کرد.

نشست مجازی امیرعبداللهیان با رییس و اعضای دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به جامعه نخبگان و فرهیختگان ایرانیان مقیم آمریکا، آنان را سرمایه و فرصت بی بدیلی نامید که می بایست با هم افزایی تمامی دستگاه های ذیربط مورد حمایت و صیانت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان و فرهیختگان ایرانی مقیم آمریکا، سرمایه کشور هستند

نخبگان و فرهیختگان ایرانی مقیم آمریکا، سرمایه کشور هستند