مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-14اجتماعي

امیدها برای احیای تالاب کافتر افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این نشست اعضای شوراها و دهیاران و اعضای جوامع محلی روستاهای کافتر، خنجشت، سه قلات و چشمه رعنا، حضور داشتند و دبیر انجمن دوستداران زاگرس سبز اقلید و سرحد به بیان الزامات برای احیای تالاب کافتر پرداخت.

سید ضیا شریفی در این نشست که  تعدادی از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند احیای کافتر را یک مطالبه عمومی در این شهرستان دانست و با تقدیر از  ریاست  اداره محیط زیست شهرستان بر لزوم پیگیری این مطالبات تاکید کرد.

جمشیدی  بخشدار مرکزی شهرستان اقلید نیز احیای کافتر را اقدامی برای کاهش ریز گردها و افزایش اشتغال و تامین معیشت جوامع ساکن در پیرامون این تالاب دانست.

جمشیدی با تقدیر از اقدامات محیط زیست و تشکل های مردم نهاد یاد آور شد : تالاب کافتر از جمله تالاب های دارای پیشینه و قدمت طولانی است که در فرهنگ مردم اقلید جایگاه آن نهادینه شده است.

سیدضیاء شریفی دبیر طرح  هم ضمن عرض مواردی  در خصوص ارزش و اهمیت تالابها و همچنین ارائه گزارشی کوتاه از روند پیگیریهای صورت گرفته جهت رفع موانع آبگیری تالاب کافتر از ارزش و اهمیت فرهنگ سازی و آموزش هم سخن گفت.

  وی ضمن عرض تقدیر و تشکر از بخشدار و هم چنین تقدیر از رییس و مسوولان محیط زیست این شهرستان  ضمن ارائه مقدمه ای در خصوص اهمیت آموزش و فرهنگ سازی گذری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدها برای احیای تالاب کافتر افزایش یافت

امیدها برای احیای تالاب کافتر افزایش یافت