مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-26سياسي

شناسایی و توقیف آفت کش های قاچاق و تقلبی


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: مانور پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با هدف، شناسایی و توقیف آفت کش های قاچاق و تقلبی و جلوگیری از ورود این مواد شیمیایی به چرخه تولید برای حفاظت از بخش کشاورزی و حفظ سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی ظهر امروز در حاشیه مانور پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین روز از هفته پدافند غیرعامل بنام پدافند زیستی و تاب آوری در برابر حملات زیستی نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد:در همین راستا مانور پدافند غیرعامل در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با هدف شناسایی و توقیف آفت کش های قاچاق و تقلبی و جلوگیری از ورود این مواد شیمیایی به چرخه تولید برای حفاظت از بخش کشاورزی و حفظ سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: یکی از اهدافی که دشمن پیگیری می کند این است که با بذر، سموم و سایر نهاده های تقلبی و غیرکاربردی در بخش کشاورزی به امنیت غذایی ما ضربه بزند.

شاهرخی اظهار کرد: با توجه به اینکه 185 فروشنده سم را در سطح استان داریم با همکاری سازمان تعزیرات به طور مستمر نظارت در سطح استان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و توقیف آفت کش های قاچاق و تقلبی

شناسایی و توقیف آفت کش های قاچاق و تقلبی