مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-11ورزشي

داوری، والیبال را به جنجال می کشاند؟


رحمان محمدی راد می گوید داوری در فصل جاری لیگ برتر والیبال نوسان داشته و اشتباهاتی از سوی داوران اتفاق افتاده است که حاشیه هایی را به همراه داشته است.

- رحمان محمدی راد می گوید داوری در فصل جاری لیگ برتر والیبال نوسان داشته و اشتباهاتی از سوی داوران اتفاق افتاده است که حاشیه هایی را به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهار هفته از لیگ برتر والیبال ایران گذشته است و تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب چهار پیروزی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی پسند اصفهان و شهداب یزد هم هر کدام با سه پیروزی و یک شکست به ترتیب در رتبه دوم تا چهارم قرار دارند.

6 تیم هم دو پیروزی و دو شکست ثبت کرده اند که هورسان رامسر یکی از آنهاست و در حال حاضر در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد.

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم هورسان رامسر در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر والیبال به ایسنا گفت: مسابقات منظم برگزار شده و برنامه ریزی هم امسال خیلی خوب است.

فاصله ای که بین بازی ها افتاده به ریکاوری تیم ها کمک می کند.

مرحله پلی آف فروردین ماه برگزار می شود و همین موضوع فرصت خوبی به تیم ها داده تا با توجه به مسافرت های سختی که دارند، زمان لازم برای ریکاوری را هم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری، والیبال را به جنجال می کشاند؟

داوری، والیبال را به جنجال می کشاند؟