مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-14سياسي

برگزاری 15 ملاقات برخط و آزادی 2 زندانی دیگر در تهران+فیلم


قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت: 2 زندانی در هفته جاری به دلیل عجز از پرداخت بدهی به طلبکاران با بهره مندی از کمک خیرین زمینه آزادی آنها فراهم و در روز جاری با 15 نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به صورت برخط ملاقات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران در ملاقات مردمی مسؤولان قضایی دادگستری که در روز جاری برگزار شد، گفت: در اجرای دستور رییس کل دادگستری استان در روز جاری با 15 نفر از زندانیان ندامتگاه اوین به صورت برخط دیدار و گفتگو شد.

شاکرمی گفت: برگزاری ملاقات با مددجویان زندان های تهران اثرات مثبتی در پی دارد که 2 زندانی دیگر در هفته جاری که یکی از این افراد سابقه 15 سال حبس و دیگری با 5 سال حبس به دلیل عجز از پرداخت بدهی به طلبکاران در زندان اوین به سر می بردند،  با بهره مندی از کمک خیرین و با همکاری ستاد دیه استان تهران زمینه آزادی آنها فراهم شد و این مهم  از جمله نتایج اثربخش این ملاقات ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در هفته گذشته نیز طی تماس تلفنی شاکرمی با احدی از خیرین در استان البرز همزمان با ملاقات با فرد زندانی که 16 سال در زندان محبوس بود زمینه آزادی وی فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 15 ملاقات برخط و آزادی 2 زندانی دیگر در تهران+فیلم

برگزاری 15 ملاقات برخط و آزادی 2 زندانی دیگر در تهران+فیلم