مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:072023-11-03اقتصادي

وزیر کار: به طرح های اشتغالزا کمک می کنیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد فرصت شغلی کار بزرگی است که در سطح کلان کشور موثر است، لذا هر آنچه در راستای تأمین منابع مالی از دستمان برآید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار کرمانشاه و دیگر مسوولان امروز از چهار واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی سنقر( کارخانه های بهارروب، تولید وسایل و تجهیزات و ماشین آلات نظافت شهری، دوسیب لبن و پتروشیمی سنقر) بازید کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از واحد پتروشیمی سنقر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازدیدی هایی از چند واحد شهرک صنعتی سنقر صورت گرفت که برای رسیدن به ظرفیت های اسمی کمک خواهیم کرد.

وی از کمک وزارتخانه در راستای منابع سرمایه در گردش و طرح توسعه سخن گفت و افزود: برحسب گزارشات ارائه شده پیشرفت فیزیکی پتروشیمی سنقر 50 درصد است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی این مجموعه را سبب تحول در صنایع پتروشیمی کشور دانست و گفت: ایجاد فرصت شغلی کار بزرگی است که در سطح کلان کشور موثر است، لذا هر آنچه در راستای تأمین منابع مالی از دستمان برآید، کوتاهی نخواهیم کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: اشتغالزایی مفید و مولد مأموریت اصلی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: به طرح های اشتغالزا کمک می کنیم

وزیر کار: به طرح های اشتغالزا کمک می کنیم