مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-23اقتصادي

پیش فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه پیش فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است، گفت: پیش فروش امتیاز مسکن ملی به هر نحوی غیرقانونی است و با فروشنده برخورد می شود.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه پیش فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است، گفت: پیش فروش امتیاز مسکن ملی به هر نحوی غیرقانونی است و با فروشنده برخورد می شود.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارها اعلام شده است که متقاضیان مسکن ملی به هیچ وجه حق فروش وکالتی یا مستقیم امتیاز مسکن خود را ندارند.

وی با تأکید بر اینکه در صورت شناسایی فروشنده مسکن ملی، تمامی امتیازات واگذارکننده سلب خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر اینکه امتیاز فروشنده مسکن ملی سلب می شود، فرم ج واگذارکننده قرمز شده و نمی تواند از امکانات دولتی استفاده کند.

صالحی امیر با بیان اینکه فروش امتیاز مساکن ملی ممنوع است، یادآور شد: دولت برای جلوگیری از دلال بازی و سودجویی در بخش مسکن، فروش این مساکن را ممنوع اعلام کرده تا مسکن به دست مصرف کننده اصلی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی است پیش فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در فضای مجازی مطرح شده است و برخی در استان همدان اقدام به این کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است

پیش فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است