مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14سياسي

90 درصد نوجوانان اقامه نماز را از مادرانشان آموخته اند


قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: بر اساس نتایج یک پژوهش، 90 درصد نوجوانان و جوانانی که اهل اقامه نماز هستند، اقامه نماز را از خانه و آن هم از مادر یاد گرفته بودند و لذا مادران معماران تعلیم و تربیت فرهنگ کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز به فعالیت کشاندن افکار عمومی و بسیج همه نیروها و به میدان آوردن نسل نو در راستای اثرپذیری از فرهنگ نماز تاکید کرد و اظهار داشت: اجلاس هایی که برگزار می شود یک بازده ملی دارد که  دستاورد اجلاس در سال گذشته استخراج و به همه دستگاه ها ابلاغ شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه این اجلاس دستاورد استانی هم دارد، افزود: صبقه نمازی و عبادی دادن به فضای اندیشه ها، خانه ها، مدارس، دانشگاه ها، روستاها و شهرها و در نهایت همه محافل و مجالس باید تشکیل شود و در مورد موضوع فرهنگ نماز وارد بحث تبادل نظر شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج یک پژوهش متوجه این موضوع شدیم که 90 درصد نوجوانانی که کاهل نماز هستند اسرار نماز را بلد نیستند، ادامه داد: این در حالی است که 90 از نوجوانان و جوانانی که اهل اقامه نماز هستند، اقامه نماز را از مسجد و مدرسه یاد نگرفته بودند بلکه از خانه و آن هم از مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد نوجوانان اقامه نماز را از مادرانشان آموخته اند

90 درصد نوجوانان اقامه نماز را از مادرانشان آموخته اند