مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-20اجتماعي

آمادگی شهرداری زنجان برای آغاز بارش ها


شهردار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مدیریت رواناب های سطحی شهر زنجان از آمادگی شهرداری برای آغاز بارش ها خبر داد.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مدیریت رواناب های سطحی شهر زنجان از آمادگی شهرداری برای آغاز بارش ها خبر داد.

علیرضا فیروزفر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احتمال آغاز بارش ها در زنجان، اظهار کرد: شهرداری زنجان در ماه های گذشته اقدامات وسیعی در رابطه با ساماندهی انهار و مسیل ها در سطح شهر انجام داد تا در زمان بارش ها، شهروندان دچار مشکل نشوند و در این رابطه در کوتاه مدت کانال های عرضی در معابری که مشکل وجود داشت ایجاد شد.

وی تصریح کرد: از سال گذشته مطالعات جامع هدایت و مدیریت رواناب های سطحی شهر شروع شد که حاصل این مطالعات در گام نخست اصلاح مشکلات در مناطقی همچون خیابان سعیدی و میدان انقلاب بود که باعث شد در ایام بارندگی در این محل ها کمترین میزان آبگرفتگی را شاهد باشیم.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بعد از اتمام مطالعات در این بخش در 70 نقطه عملیات مختلف انجام شد تا مشکلات در این حوزه برطرف شود، افزود: البته بارش های تابستان در زنجان که منجر به بروز سیلاب شد را نیز نباید فراموش کرد؛ هر چند در مطالعات شهرداری امکان بروز سیل و آبگرفتگی در این مناطق نیز عنوان شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری زنجان برای آغاز بارش ها

آمادگی شهرداری زنجان برای آغاز بارش ها