مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:332023-11-13اقتصادي

85 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 85 میلیارد تومان اعتبار به صورت علل الحساب برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 85 میلیارد تومان اعتبار به صورت علل الحساب برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمد مشتری در بازدید رییس سازمان مدیریت بحران کشور از محور دو راهی دشت در خراسان شمالی تا پارک ملی گلستان اظهار کرد: پنج دستگاه بولدوزر، سه دستگاه بیل مکانیکی و سه دستگاه لودر، 15 دستگاه کامیون و دو دستگاه گریدر در حال فعالیت هستند و از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به عملیات راهسازی و بازگشایی مسیر استفاده می شود.

نامی رییس سازمان مدیریت بحران نیز گفت: این محور اهمیت زیادی دارد و هزینه لازم از بودجه بحران تامین می شود که هر چه زودتر با استحکام بیشتر احداث شود تا در سیلاب های بعدی دچار آسیب نشود.

وی با تاکید بر این که کشور در آینده با مخاطرات بیشتری مواجه خواهد بود افزود: سیلاب و زلزله، مهمترین مخاطرات هستند و مهمترین راه پیشگیری از مخاطره سیلاب، آبخیزداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت

85 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان اختصاص یافت