مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-02بين الملل

امیرعبداللهیان در آنکارا؛ در قطع روابط با صهیونیست ها ذره ای تردید نکنید


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دور جدید رایزنی هایش در منطقه و در مقصد دوم این سفر در آنکارا ضمن پیگیری برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی درباره غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز سه شنبه نهم آبان ماه دور جدید رایزنی های منطقه ای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای توقف جنایات و نسل کشی صهیونیست ها در غزه، رفع محاصره این منطقه و ارسال کمک های انساندوستانه برای مردم بی دفاع فلسطین، با سفر به دوحه آغاز شد.

سفری که برای دومین بار در دو هفته گذشته صورت گرفت.

وزیر امور خارجه 22 و 23 مهر ماه و در چارچوب سفر به چهار کشور منطقه و در چهارمین مقصد این سفر در قطر با مقامات این کشور و همچنین اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار و درباره اوضاع غزه به گفت وگو پرداخته بود.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و واکنش صهیونیست ها به این عملیات، با حمله و تجاوز نظامی به غزه که همچنان نیز ادامه دارد و در راستای توقف این جنایات و نسل کشی ها، تلاش های گسترده ای را صورت داد.

در این راستا علاوه بر رایزنی های تلفنی آیت الله رییسی با برخی سران و همتایان در کشورهای مختلف، حسین امیرعبداللهیان نیز در این مدت با تعدادی از همتایان و مقامات تاثیرگذار تلفنی به گفت وگو پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در آنکارا؛ در قطع روابط با صهیونیست ها ذره ای تردید نکنید

امیرعبداللهیان در آنکارا؛ در قطع روابط با صهیونیست ها ذره ای تردید نکنید